Loonadministratie Poortugaal
Administratiekantoor Zeegers & Leeman is een administratiekantoor met haar vestiging in Spijkenisse (sinds 2009) en is opgericht eind 2007. Persoonlijke aandacht staat bij ons hoog in het vaandel. U als ondernemer kunt rekenen op een adviseur die met u meedenkt.
Vanuit de basis – het verwerken en controleren van financiële administraties – streven wij tezamen met de ondernemer naar het meest gunstige resultaat, zowel op bedrijfseconomisch als fiscaal gebied. Wij hechten grote waarde aan contacten met klanten, waardoor wij sneller kunnen inspelen op hun wensen en behoeften.
Ons team bestaat uit 2 administrateurs en een aantal medewerkers. Wij beschikken over ruime ervaring en staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Wij volgen cursussen om onze kennis op peil te houden en u te kunnen informeren over de meest actuele ontwikkelingen in uw vakgebied.
Administratiekantoor Zeegers & Leeman is door de belastingdienst erkend en geregistreerd belastingintermediair/-consulent.
Compleet pakket van Loonadministratie Poortugaal
Administratiekantoor Zeegers & Leeman is gevestigd in het centrum van Spijkenisse. Onze dienstverlening is gericht op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf én particulieren. Wij bieden een compleet pakket van diensten aan u, waaronder online-boekhouden. Dus Loonadministratie Poortugaal, dan bent u bij Administratiekantoor Zeegers & Leeman aan het juiste adres!
- Professioneel
- Flexibel
- Persoonlijke betrokkenheid
- Specifiek dienstaanbod
- Vast aanspreekpunt