Loonadministratie Spijkenisse

Loonadministratie Spijkenisse. Als je personeel in dienst hebt, moet je een loonadministratie bijhouden. Zo heeft de belastingdienst inzicht in de gegevens over de medewerkers en loonbetalingen. Lees alles wat je moet weten over een loonadministratie.
Wat is een loonadministratie?
De loonadministratie bestaat uit verschillende formulieren en berekeningen. Je moet dan denken aan formulieren als de loonstaat, de loonstrook en de jaaropgave. Dit zijn allemaal formulieren die van belang zijn om het loon en verschuldigde bedragen te berekenen. Hierdoor moet je dus ook verminderingsbeschikkingen, loonbelastingverklaringen en door werknemers afgegeven abonnementen en kaartjes als zij een onkostenvergoeding krijgen voor het reizen per openbaar vervoer bewaren.
Ook andere beloningen zoals afdrachtsverminderingen, eindheffingen en verstrekkingen, onkostenvergoedingen en onkosten voor de carpool- of vrij-vervoerregeling moeten zo geadministreerd zijn, dat het overzicht uit de computer direct helder is. De gehele loonadministratie moet in principe, net zoals bijvoorbeeld het grootboek en de in- en verkoopadministratie zeven jaar bewaard worden.

Administratiekantoor Zeegers & Leeman is een administratiekantoor met haar vestiging in Spijkenisse (sinds 2009) en is opgericht eind 2007. Persoonlijke aandacht staat bij ons hoog in het vaandel. U als ondernemer kunt rekenen op een adviseur die met u meedenkt.

Vanuit de basis – het verwerken en controleren van financiële administraties – streven wij tezamen met de ondernemer naar het meest gunstige resultaat, zowel op bedrijfseconomisch als fiscaal gebied. Wij hechten grote waarde aan contacten met klanten, waardoor wij sneller kunnen inspelen op hun wensen en behoeften.

Ons team bestaat uit 2 administrateurs en een aantal medewerkers. Wij beschikken over ruime ervaring en staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Wij volgen cursussen om onze kennis op peil te houden en u te kunnen informeren over de meest actuele ontwikkelingen in uw vakgebied.

Administratiekantoor Zeegers & Leeman is door de belastingdienst erkend en geregistreerd belastingintermediair/-consulent.

Compleet pakket van Loonadministratie Spijkenisse

Administratiekantoor Zeegers & Leeman is gevestigd in het centrum van Spijkenisse. Onze dienstverlening is gericht op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf én particulieren. Wij bieden een compleet pakket van diensten aan u, waaronder online-boekhouden. Dus Loonadministratie Spijkenisse, dan bent u bij Administratiekantoor Zeegers & Leeman aan het juiste adres!

Fablo_Loonadministratie.jpg (400×300)

  • Professioneel
  • Flexibel
  • Persoonlijke betrokkenheid
  • Specifiek dienstaanbod
  • Vast aanspreekpunt

MKB

ZZP

PARTICULIEREN

© Administratiekantoor Zeegers & Leeman 2024 - Website & SEO door MH Media Oplossingen